Världens sämsta bloggare.

Nu är det officiellt - jag är århundradets sämsta bloggare.

Saken är den att det är så mycket skoj som har hänt (födelsedagsfirande, whiskyresa, Jonas på besök m.m. ) så jag har skjutit på och skjutit på och skjutit på uppdateringen eftersom det är så mycket jobb kopplat till det (bilder som ska läggas upp, käcka och fyndiga kommentarer till dem ska skrivas etc.). Hade jag istället valt att uppdatera lite varje dag, hade jag nu inte befunnit mig i denna prekära situation. Well, det är lätt att vara efterklok.

Hursomhelst, efter påtryckningar från lite olika håll tänkte jag försöka mig på någon form av uppdatering i alla fall.
Det är förstås mycket jag vill berätta om men eftersom jag har en Marketing, Culture & Consumption essay att lämna in före hemresan på torsdag så hinns det inte riktigt (återigen, som en konsekvens av min bristande kontinuitet i mitt skrivande har alla trevliga händelser liksom piled up och jag vet inte vart jag ska börja) så ni får snällt nöja er med detta bristfälliga inlägg.

Nu är jag tillbaka på banan igen och kommer förhoppningsvis hålla mig där.

Så tills vi hörs igen säger jag som Mr Burgundy: Stay classy San Diego!


Kommentarer
Postat av: Sara

Saknar dig gumman. Vilka datum är du i Sverige?

2008-12-15 @ 07:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0