A Partial Print

...förresten, som jag varit upp över öronen exalterad över att införskaffa var inte alls så bra som jag hoppats. Låten Coalitions som jag nämnt tidigare är så otroligt mycket bättre akustisk än på albumet. Albumversionen låter lite som en överproducerad gammal Sting-låt, och det är ändå troligtvis den som är bäst.

OCH, mina vänner, då ska ni veta att min åsikt är sjukt viktig eftersom mina strenghts (as voted by my friends) are:

1. Most creative
2. Most reliable
    och
3. Best taste in music

Så det så.

Kommentarer
Postat av: Carolina

HAHAHA.. vaddå på facebook eller =) Men självklart så stämmer det ju ;D

2008-11-05 @ 08:38:38
Postat av: Carolina

HAHAHA.. vaddå på facebook eller =) Men självklart så stämmer det ju ;D

2008-11-05 @ 08:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0