Beata is upptagen.

Fullt upp.
Tänker inte ens tråka ut er med detaljerna. Igen.

Eftersom min efterlängtade pojkvän kommer hit i början på nästa vecka så har den som bestämmer över lagen om alltings jävlighet sett till att alla mina inlämningsuppgifter ska lämnas in just i slutet på samma vecka. Eftersom jag inte vill plugga när J är här får jag snällt bita ihop och beta av samtliga uppgifter innan han anländer.

Det är ju för övrigt en makalöst viktig dag på fredag. Diskuterade detta med ovan nämnda herre igår.
Det lät ungefär så här:

B: Du...det är något på gång på fredag, det har du inte glömt va?
J: Vad?
B: Du vet vad.
J: Ja, just det ja. Grattis!
B: ?
J: Jo, asså, om jag grattar i förskott nu så behöver jag ju inte oroa mig för att jag glömmer det på fredag. Då är det ju redan gjort liksom.
B: ...

Eftersom jag är lika självupptagen som jag är hetsig och nervöst lagd kan jag bara hålla tummarna att det var en skämt. Man vet dock aldrig.



Kommentarer
Postat av: c

åh, jag ska berätta så fort det här är över min vän!

2008-11-25 @ 14:52:03
Postat av: Sara

Vad kan man säga om denna Jonas..... Jag har i alla fall tänkt på att det är din födelsedag på fredag sen förra gången du fyllde år.. Kraaam

2008-11-25 @ 17:38:58
Postat av: Suzanne

Nu tycker jag allt du är lite väl hård mot J ;)

Han tycker så mycket om dig så... sedan får man ju tänka på vad kan man begära han är ju kille, hehe



Kram på dig vännen! Ser fram mot att få träffa dig i Götet ;)

2008-12-10 @ 14:28:30
URL: http://pladderfia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0