GAAAAAAAAAA!

Jag trodde att jag hade den här uppgiften under kontroll men det börja sakta men säkert visa sig att det har jag icke.
Det kan upplevas som något paradoxalt att vår lärare insisterar på att vi ska referera till beprövade teorier när han själv aldrig gör det. På något sätt, någon gång, whatsoever. Lite svårt att veta då liksom.

Imorgon fyller jag år, HURRA!
Först ska Johan, Olof, Johanna, Stefan, min flatmate Enno och jag gå ut och äta en bit mat och efter det väntar födelsedagskalas på Amicus Apple med resterande bekanta i stan. Förutsatt att den här uppgiften-from-hell inte tagit kål på mig innan dess vill säga. Som det känns nu så är risken dock stor att jag hoppar ut genom fönstret och simmar över till GBG bara för att slippa undan. Från uppgiften alltså, inte kalaset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0