JAAAAAAAA!

Jag är grym.
Fick feedback på min Marketing, Culture & Consumption essay precis.

75% baby. 75 %.

Det låter kanske inte enastående men enligt uppgift får bara 10 % av alla Napier studenter 75% eller mer i betyg (lite annorlunda system som ni kanske förstår) så det är en big deal. Och jag är inte ens äkta engelsktalande.
Min fabulousness translates alltså. Good to know.

Kontentan är i alla fall att jag gjorde väldigt bra ifrån mig och det är det viktigaste. Det och att jag får tillfälle att skryta lite tack vare just detta faktum.

HURRA! HURRA! HURRA! HURRA!

Kommentarer
Postat av: johanna

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

Gu va roligt!!

2008-11-20 @ 15:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0