En rubrik.

Two down, one to go.
Förra creative briefen tillbaka, branding testet avklarat och endast en liten, liten media byuing plan kvar.
Piece of cake.

Det var längesedan jag visade er bilder på min fina, fina stad. Det är dags att göra det nu.


  
Två olika delar av National Museum of Scotland (där Jean Muir utsällningen för tillfället finns att skåda). 
Det är många byggnader som är kombinationer av gamla urtjusiga stenhus och nya delar (tvivelaktiga) moderna tillbyggnader. Den vänstar bilden visar en del som egentligen är mer laxrosa. Jag tycker att den ser ut som en stor napoleonbakelse.


     
George Square har allt som krävs för att ett torg ska bli hippt - skateare, fyllegubbar och en och annan galen hundtant.
Den högra bilden tog jag när det var fantastiskt fint ljus men eftersom jag inte lyckats överlista min kamera än är det den och inte jag som bestämmer. Vi jobbar på det dock.
Tog den främst för att visa min vän Charles - kommer att tänka på dig varje gång jag går där!


     
Finn ett fel.


     
Fina små butiker kring Bruntsfield Place. Jag älskar dem. Vad de säljer är oklart, men de är underbara att titta på.


Nu ska jag återgå till min mediaplanering

Tacksåmyckethejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0