Valvaka? Bra ord!

Varför lyckas jag alltid övertala mig själv om att det är bättre att åka hem på min tisdags-evighets-håltimma istället för att stanna kvar i skolan och plugga? Dumt.

På fredag ska uppsatsen i Marketing, Culture & Consumption in och jag har inte riktigt kommit igång än (läs: inte whatsoever) så jag hade tänkt sätta igång med den nu. Any minute now.

I morse gick jag en specialväg till busshållplatsen. Första stopp - Kilmanjaro - Edinburghs bästa kaffeställe! De är de enda (jag hittat) i stan som inte: a, overchargar & b, tittar på mig som om jag var vandrande bergs-lepra när jag beställer en latte med fyra espressoshots i stället för deras annars vanligt förekommande en. Jag genade över Nicholson Square för att ta bussen vid Forrest Road och för att passa på att fota den här trevliga gatan. Tjusigt, eller hur?




Ikväll är det ju som bekant val i Det Stora Landet I Väst och det är inte helt omöjligt att jag försöker hålla mig vaken (en stund i alla fall) för att se hur det går. Innan dess är det Advertising Theory and Practice lecture och eventuellt en liten tur till gymmet. Sen var det ju det där med uppsatsen också.

Stay classy, San Diego


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0