Creative brief-eller hur?

Alla som tycker att det är lätt att vara kreativ på beställning, räck upp en hand?

Ingen?

Jag har i alla fall lyckats välja ett märke men eftersom det alone tog mig en dryg vecka är jag lite tveksam till huruvida resterande uppgifter kommer att bli toppen, medium eller alldeles åt skogen dåliga.

Nåja, imorgon kommer Jonas hit (HURRA!!) och därför är planen att jag ska vara klar ikväll. Därför ska jag nu ta på mig svarta, svåra kläder, leta fram någon crazy kreativ huvudbonad eller annan accessoar som skriker "hej-jag-är-en-mycket-speciell-och-fantastiskt-idérik-person" och låta alla alla underbara idéer komma till mig.

Så wish me luck.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Howcome u r so himla rolig. Jag ser verkligen fram mot dina DAGLIGA inlägg i alla debatter och allt annat som rör vår crayziga värld. Love u



jeanette

2008-10-15 @ 20:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0