Bra!

Jag får byta module!

Den jag kommer att läsa heter som sagt "Marketing, Culture & Consumtion" vilket låter vansinnigt mycket mer spännande än "Marketing 1", eller hur?

Den är helt webb-baserad och går i princip ut på att läsa Financial Times och kritisera andras åsikter vilket ju är två av de saker jag gör bäst. Dessutom kommer en FT under armen att stärka den pretentiösa look jag är ute efter. Helst hade jag velat ha en Starbucks-kaffe i ena handen och en mobiltelefon modell tidigt 90-tal i den andra för att fullända stilen, men jag får nog nöja mig med FT:n till en början i alla fall. 

I sinom tid hoppas jag dock på att bli lika cool som den här katten:

                                                                                  

Hejdå

                 

Kommentarer
Postat av: Börje Olofsson

Hej Beata,

Vi följer din blogg med största spänning här hemifrån. Beträffande telefonen så kan du få låna min gamla Motorola Dynatac från mitten av nittiotalet. ( Om du orkar bära den...)

Pussar & kramar från Pappa

2008-10-20 @ 19:38:24
Postat av: Suzanne

Hmm dem nallen ser verkligen läcker ut.. :D

Man måste ha en dramat för att orka kånka runt på den, hehe

2008-10-23 @ 13:58:48
URL: http://www.pladderfia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0