HURRA

...nu kommer Jonas alldeles snart!

Ikväll blir det The Tron och kanske en liten sväng till Grassmarket. Killen måste ju få få lukta på glöggen!

Och förresten, det verkar som om jag kommer byta module. Är sjukt sugen på en som heter "Marketing, Culture & Consumption" och jag har mejlat läraren och bett om lov. Marketing 1 visade sig vara alltför understimulerande för min kunskapstörstande och kritiserande hjärna (hej självgod!). Det känns som att jag inte behöver höra om AIDAmodeller och early adaptors för femhundraelfte gången så därför hoppas jag på godkännande av modul-ledaren.

Håll tummar, tack!

Kommentarer
Postat av: c

håller tummarna!

2008-10-16 @ 20:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0