Klapp på axeln och dunk i ryggen, tack!

Finally!

Klar med Creative Brief-projektet. Adverten blev bra och essayn medium och nu ska allt bara brännas ut på en CD och lämnas in till Mr Mark imorgon.

Testet i Dynamics of Branding även det avklarat med 8 av 10 möjliga rätt. Bra, bra!

Eftersom jag tyckte att jag hade jobbat på så makalöst bra idag unnade jag mig en Chicken Korma från den trevliga resturangen Red Fort som ligger vägg-i-vägg med den spännande Leather and Lace-butiken på min gata. Att döma av den konstanta curry/krydd/mat-lukten i trappuppgången så borde det ju vara rätt gott tänkte jag - och mycket riktigt så var det det. Jag tror att killen på restaurangen tyckte att jag såg lite fattig ut, för han avrundade priset nedåt med 50 pence. Lika delar bra som dåligt tror jag.

Imorgon blir det Halloween-kalas vilket ska bli mer än kul eftersom jag haft på tok för lite socialt umgänge den här veckan som en konsekvens av Creative Brief-projekt och Dynamics of Branding-test. Ryktena säger att man måste vara utklädd och vilket sätter en helt ny standard. Jag kanske kör på Carros fiffiga idé. Jag skulle faktiskt vara förtjusande som pumpa. Förslag?


Kommentarer
Postat av: Carolina

Klapp och dunk mooohaahahaha



Jag röstar för pumpa..

2008-10-31 @ 09:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0