No Lycke Li for me.

Just typiskt.

Laddade, uppklädda och förödmjukade (två olika vakter frågade mig om jag verkligen hade fyllt 18 år och om jag vänligen kunde legitimera mig) fick vi snällt traska iväg från Cabaret Voltaire igår eftersom biljetterna till Lycke Li-konsterten tydligen var slutsålda. Vi knallade upp till The Tron på Hunter Square och tog oss en och annan färgglad cocktail istället och kvällen blev, trots tidigare missöden, mycket trevlig.

Eftersom de tre viktigaste nutida frågorna som alla grubblar över är:

1. "Hur ska det går för Island egentligen? Kommer de komma på fötter igen?"
2. "Stackars Britney, ska hon någonsin att finna inner peace?"
      och slutligen
3. "Jag undrar verkligen hur det ser ut i Beatas rum i Edinburgh?!"

så tänkte jag hjälpa Er med svaret på en av dem.  Mitt rum ser ut som följer:


Jag är, som Ni alla förstår, särskilt förtjust i Berlinplanschen.



Rummets bästa ställe! Det kommer inte riktigt fram på bilden dessvärre,
men det är en höjdare med de tända ljusen.



Ut-"sikt" genom mitt stora, men ack så smutsiga fönster



Min första tanke hade varit - vad döljer hon bakom dörren?



...en walk-in-closet, hurra!

Nu ska jag koka mig en kopp te och återgå till min fantastiska "Strategic advertising management". Underbar bok!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0