Vintertid, schmintertid.

Vilken trevlig helg!

Så här skoj har vi haft:

                                  

I torsdags köpte Olof och jag en familjebiljett och åkte till Prestwick för att hämta upp våra efterlängtade besökare. På flygplatsen hann vi med en köttchock i form av hamburgare med en skiva kyckling, en skiva bacon och en skiva kött (min köttchock infann sig bara av att titta på spektaklet!) och en liten kopp kaffe innan vi for in till Glasgow för en underbar eftermiddag av shopping. Kvällen avslutades med mat och öl, just som sig bör. Fredagen blev lika trevlig den (minus en styck köttchock) såväl som lördagen (även den avklarad utan köttrelaterad chock).

Tack tack Carro för besöket och välkommen åter!

Veckan som kommer blir hektisk. Fredag ska essayen baserad på min creative brief in och någon gån under veckan ska jag även få tid till det webb-baserade testet i Dynamics of Branding. Nästa vecka är det deadline i Marketing, Culture & Consumption för en 1500 ord lång essay baserad på FT och ...eh...något mer. Tror jag.

Eftersom de flesta som känner mig uppskattar att se mig hamna i/sätta mig i situationer där min pryda sida prövas så tänkte jag avsluta dagens inlägg med en liten treat. Gissa hur besvärad jag blev när jag insåg vilken typ av butik jag bor granne med. Jag brukar ställa till en liten scen när jag går in så att alla som ser mig ska förstå att jag går in till min lägenhet och inte in i butiken. Med allra största säkerhet är det ingen som överhuvudtaget reflekterar över det men jag känner mig alltid lite besvärad när jag svänger in på min lilla gata.

                                                                     

Tack och hej                                                         

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du lyckades ändå censurera din kära granne... bättre fokus på fotot tack, så att alla verkligen får dela din grannsämja =)

Kör hårt denna vecka o ta hand om dig!!

Stoooor kram

2008-10-27 @ 09:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0